مصاحبه آرشیو خبر ها
فینال اروپا یک فرصت استثنایی

فینال اروپا یک فرصت استثنایی

استفان لختشتاینر دفاع کناری یوونتوس قبول دارد که ممکن است فینال لیگ قهرمانان فرصتی باشد که تنها یک بار در زندگی پیش می آید . مدافع سوئیسی یووه در مصاحبه امروز خود گفت :

" روز بازی من دیگر واقعا عصبی نبودم امذ ما در یک هفته ی منتهی به بازی من خیلی مضطرب بودم. شما در مورد فتح جام فکر می کنید ، همه چیز پیرامون همان یک بازی می چرخد و شما به سختی می توانید منتظر بمانید که به آنجا بروید و بازی را شروع کنید "

" ما فصل فوق العاده ای داشتیم ، همان موقع 2 جام را فتح کرده بودیم و اماده بودیم که به آن جام بزرگ دست پیدا کنیم. هم هواداران هم بازیکنان برای تحقق آن رویا از جان مایه گذاشتند "

" یووه یکی از بزرگترین تیم های اروپاست ، اما هنوز کاملا به سطح رئال مادرید ، بارسلونا و بایرن مونیخ نرسیده است. این باشگاه ها به شکل منظم به فینال می رسند "

" هرچند برای من ، به نظر می آمد که این تنها فرصت زندگی باشد. می دانستم یا حالا یا هیچ وقت. برای همین بعد از بازی بسیار ناامید بودم ، البته می توانم بسیار خوشحال باشم به خاطر آنچه که به عنوان یک تیم فصل قبل به آن دست یافتیم "

" من همچنین به عملکرد خودم افتخار می کنم. من تک تک دقایق 13 بازی لیگ قهرمانان فصل قبل را بازی کردم "

ایتالیا ؟

" ایتالیا یکی از زیباترین کشورهای اروپاست و هر چیزی را که بخواهید دارد . آنها اقیانوس ، کوه ، دریاچه ، غذای فوق العاده و یک سبک زندگی خارق العاده دارند.من خودم از طرفداران سبک فکری مردم ایتالیا هستم "

" آنها صمیمی و آرام هستند، شاید در جنوب بیشتر از شمال اینچونه باشد ، آنها نسبت به فوتبال شدیدا احساساتی اند ، چیزی که در ایتالیا بیشتر یک بازی تاکتیکی است "

" تاکید آن ها رروی بی نقص بدن است و لزوما به بازی چشم نواز مثل لیگ های دیگر منجر نمی شود. اما شما می توانید احساس کنید که ایتالیایی ها چقدر فوتبالشان را دوست دارند.هر کسی ایده ای دارد و دوست دارد آن را به بقیه بفهماند ! "

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: